Verkoop van voorjaarsplanten

RIDDERKERK - Op zaterdag 4 mei houden Stichting Draagt Elkanders Lasten en Stichting Tabitha hun jaarlijkse verkoop van voorjaarsplanten. De verkoop is van 10.00 tot 13.00 uur bij Kringloop Noordenweg aan de Noordenweg 87 in Ridderkerk.

Verkrijgbaar zijn geraniums, knolbegonia’s, petunia’s, bacopa’s en vele andere soorten. Ook worden er fleurige hangpotten aangeboden.
De opbrengst komt geheel ten goede aan de hulp in Roemenië en Moldavië en Oekraïne. Door de gevolgen van de oorlog in Oekraïne is de situatie van velen in die landen nog slechter geworden dan die al was. Bij een werkbezoek dat half april, door een delegatie van de besturen van beide stichtingen werd gebracht in de betreffende landen, werd opnieuw duidelijk dat de armoede groot en hulp hard nodig is.